قیمت 299,000 تومان989,000 تومان

اشتراک گذاری :
0 دیدگاه 1098 بازدید
بدون امتیاز 0 رای
تاریخ انتشار: 7 دی 1400
تاریخ بروزرسانی: 23 مهر 1401
ربات با مشاهده «الگوی هارمونیک پروانه» در هر یک از سهم های بازار بورس، سیگنال تشکیل این الگو را ارسال میکند. این سیگالر به صورت لایو در بازار فعال است و لحظه به لحظه تمام سهم های بازار را بررسی می کند تا اولین نفری باشید که از تشکیل این الگو مطلع میشوید.
لطفا برای ارسال یا مشاهده تیکت به حساب خود وارد شوید
Butterfly Harmonic Pattern
الگوی هارمونیک پروانه (باترفلای)

الگو‌های هارمونیک در تحلیل تکنیکال، الگو‌هایی هستند که از تلفیق نسبت‌های فیبوناچی و اشکال هندسی به وجود آمده‌اند. یکی از محبوب‌ترین الگو‌های هارمونیک، الگو پروانه است. این الگو همانند سایر الگو‌های هارمونیک، در دو حالت صعودی و نزولی نمایان می‌شود. در ادامه به بررسی دقیق تر الگوی پروانه می پردازیم و با هم بررسی میکنیم که طی سال های گذشته چند بار این الگو در بازار بورس به صورت صعودی ظاهر شده و استراتژی معامله با الگوی هارمونیک پروانه صعودی در بورس ایران چه عملکردی داشته؟

عملکرد ربات

ابتدا یک نمونه سیگنال از تشکیل الگوی پروانه ببینید تا از جزئیات آن مطلع شوید. هر پیام شامل موارد زیر است:
+ عنوان الگو
+ نماد و قیمتی که الگوی مورد نظر در آن تشکیل شده
+ حدسود اول و دوم و حدضرر (روش محاسبه آن ها در آموزش های پس از خرید برای شما قابل مشاهده می شود)
+ حجم پیشنهادی محاسبه شده بر مبنای اصول مدیریت سرمایه جهت کسب بیشترین سود با کمترین ریسک از الگوی مورد بررسی (روش استفاده از این عدد هم در آموزش های پس از خرید قرار داده شده است)

بک تست استراتژی

در این بخش به بررسی کمی و کیفی استراتژی خرید و فروش با الگوی هارمونیک پروانه می پردازیم. این استراتژی هم مانند استراتژی های دیگر در بازار صعودی عملکرد متفاوتی نسبت به بازار نزولی دارد؛ لذا بک تست استراتژی یک بار در بازه دو ساله 1397 تا 1399 به عنوان فاز صعودی و یک بار در بازه دو ساله 1399 تا 1401 به عنوان فاز اصلاحی (نزولی) اجرا شده است که در ادامه میبینید.

بررسی کمی الگوی پروانه

بک تست در دو ساله 1399 تا 1401 (بازار اصلاحی)

No Data Found

بررسی کیفی الگوی پروانه

بک تست در دو ساله 1399 تا 1401 (بازار اصلاحی)

No Data Found

بررسی کمی الگوی پروانه

بک تست در دو ساله 1397 تا 1399 (بازار صعودی)

No Data Found

بررسی کیفی الگوی پروانه

بک تست در دو ساله 1397 تا 1399 (بازار صعودی)

No Data Found

نقد و بررسی تخصصی

همانطور که در گزارشات بک تست مشاهده می کنید، الگوی هارمونیک پروانه در هر دو بازه زمانی حدود 10 مرتبه تشکیل شده است و به صورت میانگین در هر مرتبه تشکیل الگو 26 درصد بازدهی داده که این عالی است. اما نکته قابل توجه که در این نمودار ها قابل مشاهده نیست، این است که در بازار صعودی اکید سال 1398 در حقیقت هیچ الگوی پروانه ای تشکیل نشده و تمام 10 الگو در سال 1397 تشکیل شده اند. قطعا از این استراتژی همین انتظار هم داشتیم؛ چرا که تشکیل الگوی پروانه نیازمند یک اصلاح 127 درصدی تا 162 درصدی پای XA است که عملا در بازار صعودی اکید، چنین اصلاحی غیر ممکن است. پس باید حواسمان باشد که در بازار صعودی اکید به فکر استراتژی های دیگر باشیم و منتظر معجزه از این سیگنالر نباشیم.

عملکرد این استراتژی طی چهار سال اخیر فوق العاده بوده. در این چهار سال 20 الگوی پروانه تشکیل شده که همه آن ها بدون اینکه حد ضررشان فعال شود به حد سود رسیده اند!!!

در نتیجه همه این بررسی ها به این نتیجه می رسیم که یکی از بهترین انتخاب ها و کم ریسک ترین استراتژی ها به همراه یک سود خوب در بازار هایی که رنج یا اصلاحی و یا حتی صعودی غیر اکید هستند، الگوی هارمونیک پروانه است. اگر با فراوانی پایین این الگو  مشکل دارید پیشنهاد می کنم از استراتژی الگو های هارمونیک استفاده کنید که علاوه بر الگوی پروانه سیگنال تشکیل سایر الگو های هارمونیک را هم ارسال میکند.

آموزش صفر تا صد الگوی هارمونیک پروانه

ساختار الگوی پروانه، نیاز به آرایشی از امواج صعودی و نزولی در کنار هم دارد که بین آنها روابط فیبوناچی خاصی برقرار باشد. مهمترین نسبت فیبوناچی، اصلاح اجباری 0.786 موج XA به عنوان نقطه B است، که عنصر تعیین کننده یک الگوی پروانه ایده آل است و به عنوان نقطه کلیدی برای یافتن یک محدوده بازگشتی قیمت (PRZ) عمل می کند. الگوی پروانه ایده‌آل مانند الگوی گارتلی به اصلاح نقطه B مشخصی نیاز دارد و این دو الگو دارای نظم و هارمونی بیشتری نسبت به سایر الگو ها هستند. الزام دوم برای الگوی پروانه اکستنشن 1.27 از موج XA است. علاوه بر این، پروانه (معمولا) دارای یک الگو معادل AB=CD یا یک الگوی 1.27AB=CD است. ساختارهای معتبر پروانه ای به ندرت از نقطه پروجکشن 1.27AB=CD فراتر می روند اما باید در نظر داشت که حداقل این نسبت همان الگوی AB=CD است.
ادامه این آموزش به همراه ویدئوی کامل آموزش عملی در نمودار، پس از خرید اشتراک ربات برای شما قابل مشاهده می شود.

آموزش الگوی هارمونیک پروانه
شاه کلید استراتژی (نکات کاربردی)
مشاهده بیشتر
3 / 6 / 12 ماه
استراتژی
100%
W=100 | L=0
26%
0%
4.5

نظرات

متوسط امتیازات

0
بدون امتیاز 0 رای
299,000 تومان989,000 تومان
0 نقد و بررسی

جزئیات امتیازات

5 ستاره
0
4 ستاره
0
3 ستاره
0
2 ستاره
0
1 ستاره
0

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “الگوی هارمونیک پروانه (Butterfly)”
درباره مدرس
محمد جواد
محمد جواد
بنیان گذار Xسیگنالر

ایده پرداز و طراح استراتژی، تحلیلگر و برنامه نویس در بازار های مالی با بیش از 6 سال سابقه

نمایش پروفایل

از این مدرس